2 Ocak 2011 Pazar

Am

Çalıştığım işyerinde şeftim ve 5 kişilik bir grubum vardı. Nesrin grubun tek bayan elemanıydı. O geceden sonraki bir hafta süresince aramızda çok hoş bir iletişim oldu. Şirkette oynaştığı kişileri tanıdığım için onlardan bilgi alabiliyordum. Mesela mesaiye kalındığında evine götüren servis şoförüyle arabada oynaşırdı. Bunu yapmıyormuş artık. Grubumun elemanlarından biriyle toplantılarda oynaşır,bacaklarını okşatırdı. Son toplantıda buna izin vermemiş. Yani benim yarağımın tadına baktıktan sonra diğerleriyle ilişkisini kesmiş. O bir hafta içinde çok tahrik edici göz kontaklarımız oldu. Her göz göze gelişimizde çapkınca gülümsedi. İki kere mesaiye kalmasını istedim ancak kalmadı. Bir haftanın sonunda yine mesaiye kaldık. Adet gördüğü için kalmamış o hafta sonradan öğrendim.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa